Patarimai, kurie padės tau nemesti sporto klubo po pirmo mėnesio

Visi, reguliariai lankantys sporto klubą, susiduria su tuo, kad karts nuo karto nesinori nė kojos iš namų kelti, o juo labiau – eilinį kartą daryti tuos pačius pratimus sporto klube. Iš kur rasti motyvacijos tuomet, kai nesinori nieko daugiau, nei tik drybsoti ant sofos? Dalinamės keliais paprastais patarimais.

Pasigarsink muziką
Tyrimai rodo, kad tinkamai parinktas garso takelis produktyvumą sporto klube gali pakelti iki 15%. Žymus treneris Josey Greenwell pataria – kai nesinori eiti į sporto klubą, savo ausinuke susidėkite naują garso takelį. Naujos dainos bus pakankama motyvacija eiti į klubą ir klausant jų gerai paprakaituoti.

Laikykitės sporto rėžimo

Kad ir kaip susiplanuotumėt savo savaitę, vis tiek kartais išpuola tokių dienų, kad valandos sporto klubui savo dienotvarkėje tiesiog negalite rasti. Tokiomis dienomis patariama vis tiek nepamiršti sporto ir bent 10 minučių pasportuoti namuose. Geriau jau 10 sportuojant namuose, nei visa diena be sporto. Svarbiausia – „neišsimušti“ iš rutinos. Jei vieną dieną leisite sau pratinginiauti, po to seks ir kita diena, ir dar kita…

Išsikelkite realistiškus tikslus
Išsikelti nerealūs tikslai greitai jus privers nusivilti savimi ir norėsite viską mesti. Geriau išsikelkite daug mažų tikslų, nei vieną didžiulį, link kurio eisite visus metus.
Jūsų tikslai gali būti tokie – iškelti didesnį svorį, nubėgti ilgesnį atstumą, sumažinti liemens apimtį, padidinti raumenis keliais centimetrais ir pan. Geriau jau pasiekti tikslą per kelias savaites ir išsikelti naują, nei per visą mėnesį nepasiekti nieko ir iš nusivylimo viską mesti.

Neimkite į salę telefono
Telefonas yra vienas didžiausių šių laikų trikdiklių. Sporto salėje reikalinga maksimali koncentracija, tad telefonui čia ne vieta. Bent valandą tikrai ištversite nepatikrinę savo Instagram’o ar Facebook’o. Negaiškite laiko socialiniams tinklams ir kitiems reikalams telefone. Skirkite valandą laiko tik sau ir savo kūnui.


Sportuokite su draugu
Sportuoti su geru draugu ne tik smagiau, bet, pasirodo, kad tai dar ir padeda pasiekti geresnių rezultatų. Nacionalinis JAV sveikatos institutas nesenai išspausdino straipsnį apie tyrimą, kurio metu buvo stebimi sportuojantys žmonės. Viena grupė žmonių sportavo kartu su draugais ar šeimos nariais, o kita – vieni. Paaiškėjo, kad tie žmonės, kurie sportavo su draugais, kur kas greičiau metė svorį už tuos, kurie sportavo vieni. Be to, vyrai iš prigimties linkę konkuruoti, tad sportuodami su draugu nejučia abu imsite siekti geresnių rezultatų, norėdami vienas kitą įveikti viename ar kitame pratime.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *