Mokslininkų patarimai, kaip sulaukti daugiau sėkmės pažinčių svetainėse

Pažinčių svetainėse ar mobiliose aplikacijose kiekvienas nori pateikti save tik iš gerosios pusės. Neretai bandant tai padaryti yra persistengiama ir žmogus ima atrodyti nenatūraliai. Pateikiame jums 10 faktų iš mokslinių tyrimų bei įvairių apklausų, kurie padidins jūsų sėkmės rodiklį pažinčių svetainėse.

Bent vienoje nuotraukoje turite būti pilnu ūgiu

2019 metais pasimatymų ekspertas James Preece apklausė 1000 britų apie tai, kas jiems svarbiausia pažinčių programėlėse. 86% vyrų ir moterų atskleidė, kad kur kas rimčiau žiūri į žmogaus profilį, jei jame yra bent viena nuotrauka, kurioje jis būtų pilnu ūgiu. Tai reiškia, kad tarp visų asmenukių, kuriose matyti tik jūsų veidas arba kūnas iki pusės, pasistenkite įterpti ir vieną nuotrauką, kurioje matytumėtės nuo galvos iki kojų.
Ir apskritai – pasistenkite turėti bent vieną nuotrauką profilyje. 93% apklaustųjų teigė net nežiūrintys į profilius, kuriuose nėra nuotraukų.

Nesišvaistykite šypsenėlėmis

Anksčiau minėtos apklausos metu taip pat paaiškėjo, kad 80% žmonių nervina, kai žmogaus profilio aprašyme yra daugybė šypsenėlių ir kitų emocijų. Argi ne geriau vietoj to parašyti kažką tikrai prasmingo?

Jei turite augintinį – įkelkite nuotrauką su juo

Vėlgi tos pačios apklausos metu 77% respondentų patvirtino, kad žmonės, kurių vienoje iš profilio nuotraukų asmuo yra su savo pūkuotu augintiniu, atrodo patrauklesni. Be to, tai gali būti puiki pokalbio pradžia.

Įkelkite nuotraukų, kuriose būtumėte draugų kompanijoje

2017 metais pažinčių programėlės Hinge atlikto tyrimo metu paaiškėjo, kad nuotraukos, kuriose susipažinti siekiantis asmuo yra draugų kompanijoje smagiai leidžiantis laiką, turi 74% didesnę tikimybę gauti laiką. Tiesa, labai svarbu, kad nuotraukoje matomoje draugų kompanijoje būtų aiškiai suprantama kuris asmuo esate jūs. Priešingu atveju efektas gali būti neigiamas.

Parodykite koks jūs atletiškas

Žaidžiate krepšinį? O gal kopiate į kalnus? Įkelkite savo nuotrauką, kurioje darytumėte savo mėgstamą veiklą. Hinge tyrimo metu išsiaiškinta, kad nuotraukos, kuriose žmogus sportuoja ar kitaip demonstruoja aktyvų gyvenimo būdą, susilaukia 75% geresnio vertinimo nei įprastinės nuotraukos.
Kito 2014 atlikto tyrimo metu paaiškėjo, kad populiariausiuose pažinčių svetainių profiliuose dažniausiai minimi pomėgiai yra: surfinimas, joga, slidinėjimas, kopimas į kalnus ir tenisas.

Nusifotografuokite su mama

2018 metais pažinčių programėlės The League kūrėjai nustatė, kad profiliai, kuriuose yra bent viena nuotrauka su mama, sulaukia 7% didesnės sekmės nei tie profiliai, kuriuose mamos nėra. Tai galima paaiškinti psichologiškai – potencialiai antrajai pusei tokiu būdu parodote, kad šeima jums yra svarbi ir ieškote rimtų santykių.

Nuotraukose nepozuokite su akiniais

2016 metais Tinder atlikto tyrimo metu paaiškėjo, kad profiliai, kurių pagrindinėje nuotraukoje asmuo yra su akiniais, turi 15% mažesnius sėkmės šansus. Ir visai nesvarbu ar akiniai yra regai koreguoti, ar nuo saulės. Vis dėlto, jei pastoviai nešiojate akinius, geriau neapsimetikėkite juos nusiimdami fotosesijai, nes galite nemaloniai nustebinti žmogų pirmo pasimatymo metu. O akinių nuo saulės patariame vengti, nes niekas nenori spėlioti kas slepiasi po akiniais, kurie dengia pusę veido.

Taikykite 70/30 taisyklę
Tai reiškia, kad savo profilio aprašyme 70% vietos skirkite savęs apibūdinimui, o 30% vietos palikite aprašymui to, ko ieškote. Juk visi, užėję į jūsų profilį, pirmiausia nori sužinoti kuo daugiau apie jus, o tada jau sužinoti ar jie jums tinka.

Nevenkite žodžio „meilė“

PlentyofFish ištyrus daugiau nei milijoną savo vartotojų profilių paaiškėjo, kad vartotojai, kurie savo aprašyme bent kartą pamini žodį meilė, susilaukia kur kas daugiau reakcijų iš kitų vartotojų. Tarp kitų sėkmingiausių žodžių buvo tokie kaip – romantika bei draugystė.

Nepridarykite gramatinių klaidų

Nesvarbu ar ieškote antros pusės visam gyvenimui, ar tik vienai nakčiai, būtinai kelis kartus patikrinkite ar nepridarėte klaidų profilio aprašyme. 2019 metais žurnale „Journal of Social and Personal Relationships” publikuotame straipsnyje buvo aprašytas tyrimas, kurio metu išsiaiškinta, kad anketos, kuriose yra daug klaidų, turi itin aukštą atmetimo rodiklį. Mokslininkai mano, kad paliktos klaidos rodo žmogaus tingumą ir nedėmesingumą detalėms.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.