Tyrimo išvados: Perkėlus paskaitas į virtualią erdvę patrauklių studenčių pažymiai krito

Covid-19 pandemija mūsų gyvenime pakeitė daugybę nusistovėjusių dalykų. Buvome priversti išmokti dirbti bei mokytis virtualiai, o tai kai kuriems žmonėms turėjo įtakos ir jų darbo rezultatų vertinime. Lund universitete Švedijoje buvo atliktas tyrimas, kurio metu paaiškėjo, kad patrauklių studenčių pažymiai perkėlus paskaitas į virtualią erdvę, krito.

Tyrimui atlikti visų pirma buvo pasitelkti 74 asmenys, kurie vertino 307 studenčių veido patrauklumą skalėje nuo 1 (nepatraukli) iki 10 (labai patraukli). Taigi, šioje, pirmoje tyrimo dalyje, tokiu būdu buvo nustatyta kurios studentės yra laikomos patraukliomis, o kurios – ne.

Na, o antroje tyrimo dalyje buvo sulyginti studenčių pažymiai iki pandemijos pradžios, ir prasidėjus jai, kai paskaitos buvo perkeltos į virtualią erdvę. Paaiškėjo, kad nepatrauklių studenčių pažymiams įtakos tai nelabai turėjo, o štai patraukliosios studentės išvydo mažėjančius pažymius. Tiesa, ši tendencija labiau pastebėta humanitarinėse srityse, kur dėstytojai turi daugiau laisvės vertindami studentus. Tikslinėse srityse, kaip matematika ar fizika, kur kiekvienas veiksmas turi tikslų atsakymą be vietos improvizacijai, pažymių mažėjimo tendencija buvo minimali.

Šis tyrimas taip pat papildo ekonomistės Eva Sierminska 2015-aisiais atliktą tyrimą, kurio metu išsiaiškinta, kad patrauklūs žmonės uždirba 15% daugiau nei jų nepatrauklūs kolegos. Ypač, jei darbas reikalauja artimo kotnakto su klientais. Tiesa, jos tyrime paaiškėjo kita tendencija, kad darbo rinkoje daugiau pranašumų prieš kolegas turi gražūs vyrai.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.